شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شوید یا عضو شوید

انجمن عمران و معماری سیویلتکت

ملت دیزاین = ارزان ، متفاوت ، حرفه ای

تابلو اعلانات و تبلیغات

    نکته مهندسی تصادفی:

[-]
آخرین ارسالی ها
طرح معماری داخلی مرکز درمانی San Mateo
شروع کننده:پیرامیدطرح آخرین ارسال توسط:پیرامیدطرح پاسخ ها:0 معماری داخلی و دکوراسیون مشاهده:11 زمان:دیروز
تشکیل پرونده مالیاتی پس از ثبت شرکت
شروع کننده:sabtnik آخرین ارسال توسط:sabtnik پاسخ ها:0 گفتگوی آزاد مشاهده:6 زمان:دیروز
چاپ 4 بعدی
شروع کننده:ntjet آخرین ارسال توسط:ntjet پاسخ ها:0 مطالب متفرقه غیر علمی مشاهده:12 زمان:01-17-2018
آزمایشی: چت روم و پیغام خصوصی به سبک فیسبوکی
شروع کننده:admin آخرین ارسال توسط:ozhanco پاسخ ها:2 اخبار سایت و تالار مشاهده:3356 زمان:01-15-2018
طراحی سایت آزمایشگاه
شروع کننده:forouzan99 آخرین ارسال توسط:forouzan99 پاسخ ها:0 مطالب متفرقه علمی مشاهده:12 زمان:01-15-2018
پورتال و سیستم مدیریت محتوا
شروع کننده:forouzan99 آخرین ارسال توسط:forouzan99 پاسخ ها:0 مطالب متفرقه علمی مشاهده:10 زمان:01-15-2018
ارسال مقاله
شروع کننده:GeoProofReading آخرین ارسال توسط:GeoProofReading پاسخ ها:0 درخواست مقاله مشاهده:12 زمان:01-14-2018
بهشتی به نام مالدیو
شروع کننده:nilee32 آخرین ارسال توسط:nilee32 پاسخ ها:0 گفتگوی آزاد مشاهده:24 زمان:01-11-2018
طراحی سایت نیازمندی
شروع کننده:kiantc آخرین ارسال توسط:kiantc پاسخ ها:0 گفتگوی آزاد مشاهده:26 زمان:01-10-2018
مشاوره خانواده
شروع کننده:simadent آخرین ارسال توسط:radmandigi پاسخ ها:1 مطالب متفرقه غیر علمی مشاهده:26 زمان:01-09-2018
Plugin By Hamed



01-06-2018, 05:24 PM
ارسال: #1
پروفایل شما آفلاین
radmandigi


در مورد بازاریابی رویدادی بیشتر بدانیم
آشنایی با بازاریابی رویدادی
امروزه به دلیل رقابت بالا در همه کسب و کارها، صاحبان کسب و کار به دنبال بازاریابی های جدید از جمله بازاریابی آنلاین و بازاریابی رویدادی به منظور تبدیل مخاطبان خود به مشتریان دائمی هستند. در کنار بازاریابی سنتی که امروزه کمرنگ تر شده است، روز به روز

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود. بازاریابی سنتی به دلیل بالا بودن هزینه نسبت به بازده آن و همچنین مورد مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن، دیگر با استقبال چندانی روبه رو نیست. از طرفی در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

در قدم اول و داشتن استراتژی های خاص به راحتی می توان یک بازاریابی موثر و کارا داشت. در کنار تمامی این بازاریابی ها، بازاریابی رویدادی نیز نقشی موثر در تبلیغات برندها دارد. در این نوع بازاریابی با جلب نظر گروهی از مخاطبان به صورت رو در رو می توان به تبلیغات برند به صورت خلاقانه پرداخت. افرادی که به سمت بازاریابی رویدادی می روند، با برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و ایجاد پایگاه های تبلیغاتی در قسمت هایی از شهر که می دانند مخاطبان آن ها در آنجا بیشتر هستند، با روش های خلاقانه کسب و کار خود را تبلیغ می نمایند. در این نوع بازاریابی، علاوه بر توضیح خدمات و محصولات، به مشتریان این اجازه را می دهد که به صورت رایگان خدمات و محصولات را تست نمایند. در بازاریابی رویدادی، با ارائه پیشنهادات ویژه به مخاطبان و داشتن استراتژی های خاص، می توان به راحتی مخاطبان را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. برای مثال، با برگزاری نمایشگاه ها می توان به مشتریان پیشنهاد داد که در صورت خرید از نمایشگاه، می توانند از تخفیفات ویژه نمایشگاه استفاده نمایند یا در صورت ارائه کارت های تخفیفی که در نمایشگاه عرضه می گردد، بعدها از خدمات ویژه این کسب و کار بهره مند شوند. بازاریابی رویدادی به راحتی می تواند اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند و با عرضه محصولات و کالا در مقابل چشمان آن ها، اطمینان از کیفیت برند را در آن ها ایجاد گردد.

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[b]استراتژی های بازاریابی رویدادی
در همه بازاریابی ها، بعد از ایجاد زیر ساخت های مناسب بر حسب نوع بازاریابی، تعیین بازار هدف از مهم ترین عوامل می باشد. بازار هدف در واقع گروه خاصی از مخاطبان هستند که می خواهند از کسب و کار شما بهره مند شوند. شناسایی دقیق این دسته از مخاطبان، باعث می گردد که بازاریابی دارای بازده بیشتری باشد. در بازاریابی رویدادی[/B] نیز این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و اولین گام برای شروع بازاریابی محسوب می گردد. صاحبان کسب و کار در این نوع بازاریابی سعی می کنند با پیدا کردن محل هایی مناسب برای تبلیغات و شناسایی نیاز آن ها، تبلیغ برند در این مکان ها را شروع کرده و چالش هایی را پیش روی مخاطبان قرار دهند. به این ترتیب حس کنجکاوی مخاطبان تحریک شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ شما بیایند. برای مثال، شرکتی که لوازم ورزشی تولید می کند، می تواند با ایجاد یک رویداد ورزشی به تبلیغ برند خود بپردازد یا کسب و کارهایی که محصولاتی به بازار عرضه می کنند، با ارائه نمونه محصول به مردم نظر آن ها را به خود جلب کنند. در نظر داشته باشید که هر نوع کسب و کاری باید خود تشخیص دهد که بهترین استراتژی برای بازاریابی رویدادی برای آن ها چه چیزی است.
نحوه بازاریابی رویدادی چگونه است
بازاریابی رویدادی با مورد مخاطب قراردادن گروه خاصی از افراد، می تواند قدمی موثر در تبدیل آن ها به مشتری باشد. در این نوع بازاریابی نمی توان از یک برنامه و طرح جامع برای همه کسب و کارها استفاده نمود. صاحبان کسب و کارها باید بدانند که خواسته مردم از برند آن ها چیست و بر اساس آن استراتژی بازاریابی رویدادی خود را تنظیم نمایند. در حین بازاریابی رویدادی با مشاهده بازخورد مردم، می توان سریعا اصلاحاتی را در این نوع بازاریابی انجام داد تا بتوان بازده بالاتری در آینده داشته باشیم.
در بازاریابی رویدادی شرکت ها باید برندی که می خواهند تبلیغ کنند را مورد بررسی قرار داده و براساس شخصیت برند تبلیغات خود را انجام دهد. برای مثال کوکاکولا برندی است که پیشگام شعار صلح و شادی می باشد. این برند باید در بازاریابی رویدادی، با نصب دستگاه های فروش که شادی را با نوشیدنی های این برند اشاعه می دهند ، رویدادی مناسب برای مشتریان خود به وجود آورد. استفاده از رنگ های شاد و برخورد مناسب و با لبخند بازاریابان، انتخاب عالی برای اجرای یک بازاریابی رویدادی متناسب با شخصیت برند می باشد.
در قدم بعدی، دسته بندی مخاطبان سبب می گردد که بازاریابی هدفمندی دنبال شود. در این دسته بندی بازاریابان باید دقت کنند که چه کسانی بیشتر به برند آن ها نیاز خواهند داشت و بر اساس آن سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند. برای مثال برندی که لوازم آرایشی عرضه می کند، به خوبی می داند که بیشترین مخاطبان آن خانم های جوان می باشند. پس با در نظر گرفتن این گروه به عنوان مخاطب باید بازاریابی رویدادی خود را برنامه ریزی نمایند.
از دیگر مواردی که بازاریابان باید مد نظر قرار دهند، تصویر و ذهنیت ایده آلی است که می توانند برای مخاطبان با تبلیغ خود ایجاد نمایند. برای مثال در یکی از تبلیغات شرکت سونی، تعداد زیادی توپ رنگی در خیابان های سانفرانسیسکو به هوا پرتاب شد و با فیلمبرداری، کیفیت و قابلیت نمایش تلویزیون های این برند به خوبی به رخ کشیده شد.
برندها علاوه بر ایجاد جنبه های بصری برای مشتریان می توانند از رویدادهای تو در تو به تبلیغ کار خود نیز بپردازند. این رویدادهای تو در تو سبب می گردد که مخاطبان به صورت ناخودآگاه به سمت برند شما کشیده شوند. برای مثال هنگام برگزاری نمایشگاه، می توان با دادن دستبندهای خاص به مخاطبان، توجه بقیه افراد را به سمت برند خود جلب نمود. این دستبندها باعث می گردد مردم با پرس و جو محل توزیع این دستبندها را خواستار شوند و به این ترتیب به سمت محل تبلیغات شما کشیده شوند.
منبع: وب سایت

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

،




سئو اصفهان
،






دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


،






دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


،




دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

،

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

،

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

،

دیدن لینک ها برای شما امکانپذیر نیست . لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.







​​​​​​​



یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آنچه از حقوق گمرکی در ترخیص کالا باید بدانیم clearancead 0 168 04-17-2017 10:25 AM
آخرین ارسال: clearancead
  با هتل برج العرب بیشتر آشنا شوید Sanaz rasooli 0 369 02-22-2017 10:56 AM
آخرین ارسال: Sanaz rasooli

پرش به انجمن: