پروژه افزايش ظرفيت ترافيكي طبقاتي بزرگراه شهيد صدر

پروژه طبقاتی بزرگراه شهید صدر تهران
پروژه طبقاتی بزرگراه شهید صدر تهران

پروژه طبقاتی بزرگراه صدر یکی از جالبترین پروژه های ترافیکی چند سال اخیر تهران است. در فایل پاورپوینتی که برای دانلود قرار داده شده است تمامی جزئیات این پروژه اعم از محل کلی پروژه و رمپهای اتصالی – جزئیات پل در نظر گرفته شده و پایه های آن – شمعهای پل – نحوه اجرای پروژه و … را خواهید خواند. این فایل 44 صفحه دارد که با توجه به تعداد زیاد تصاویر قرار داده شده در آن حجمش در حدود 4.5 مگابایت است اما اگر به دنبال اطلاعات کاملی راجع به پروژه بزرگراه طبقاتی صدر هستید حتما آنرا دانلود کنید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.

9 دیدگاه در “پروژه افزايش ظرفيت ترافيكي طبقاتي بزرگراه شهيد صدر”

  1. مطمئنا در آینده کمک خواهد کرد اما در حال حاضر باعث شده این بزرگراه همانند یک کوچه باریک عمل کند!

  2. salam ,,man khili doost daram az pol hae tazeh sakht va borj ha etelaat ziadi dashteh basham ,,,lotfan komakam konid,,,age etlaati bood dar yahoo ad konid,,,va behem begid mesi

  3. سلام
    لطفا در گروه اینترنتی سیویلتکت عضو شوید. (سمت چپ همین صفحه ایمیل خود را در کادر آبی وارد کنید). تمامی مطالب جدید به ایمیل اعضا ارسال میشود.

  4. ساخت این پل حسابی باعث دردسر شده.هر روز بین 20 الی 30 دقیقه پشت ترافیک حاصل از ساخت این پل هستیم.با اینکه 28 روز از افتتاح پروژه گذشته اما کار چندان به پیش نمیره.وقتی می بینم کارگران راحت دور هم جمع اند و می گن و می خندن و ما انقد از وقتمونو راحت پشت ترافیک هدر می دیم حرص می خورم.

  5. سلام و خسته نباشید. ممنون برای مطالب و سایت جالبتون. با جستجوی پروژه صدر رسیدم اینجا و با این که رشته م معماری و عمران نیست (آی تی می خونم) خیلی لذت بردم از پروژه هایی که اینجا درباره ش گفته شده. راستش درس کنترل پروژه من راجع به پروژه های بزرگ ازم یه تحقیق خواسته. وقتی لینکی را که گذاشتید دیدم کللی خوشحال شدم که رفرنس خوبی پیدا کردم اما لینک به در بسته می خورد :) نمی دونم به دلیل خاصی برش داشتید یا این که مشکلی پیدا کرده. براتون امکان داره جزئیاتی درباره این پروژه رو اگه در دست دارید برام ایمیل کنید لطفا؟ اگه این کار رو بتونید برام انجام بدید که خیلی محبت کردید. باز هم برای اطلاعات جالب سایتتون ممنونم. پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *