دانلود نقشه گسلهای ایران با کیفیت بالا

نقشه گسلهای ایران با کیفیت بسیار بالا و قابل چاپ برای مهندسین و دانشجویان عزیز ( بر روی تصویر بند انگشتی زیر کلیک کنید )

نقشه گسل های ایران
نقشه گسل های ایران

10 دیدگاه در “دانلود نقشه گسلهای ایران با کیفیت بالا”

  1. زلزله بعدي ايران قريب الوقوع درشهرهاي تبريزباقدرت حدود7 عمق حدود25كيلومتري زير زمين تهران باقدرت حدود8 عمق حدود20كيلومتري زيرزمين استان كرمان بين 6.5تا7.5ريشتردرعمق بين 10تا15كيلومتري تخمين زده ميشود.آمادگي عمومي اندك جزييات بيشترنيازبه اطلاعات بيشتردارد.

  2. سلام
    دوست عزیز ممکنه بگین این تخمین رو چه کسی اعلام کرده؟ فکر نمیکنم مرجع رسمی چنین چیزی رو اعلام کنه چون همانطوری که در مطلب “پیشگویی زلزله مرگبار بعدی ایران (مقاله ای نه چندان جدی!)” به آدرس: http://www.civiltect.com/?p=2336 گفته شد تکنولوژی پیشبینی زلزله در حال حاضر وجود ندارد و تنها پیشبینی های ممکن تا چندین ثانیه قبل از زلزله صورت میگیرند! (که البته میشه گفت کار از کار گذشته!!)

  3. فلا ت قاره ایران تکتونیک صفحات قاره ای شمال-شمال شرقی عربستان هند و…تحت فشار وکشش است وموجب حکات پیچیده قارهای قرار داردو زلزله های القایی نیز مزید بر علت می باشد.

  4. باسلام
    دوروز پیش خوابی دیدم به دونفر از دوستام تعریف کردم
    که در مورد زلزله تو ایران وشهرهای جنوبی کرمان وسیستان واهواز کرمانشاه.سسندج.ماکو.تبریز.اردبیل.قزوین.تهران.اصفهان.
    اراک عراق هشدار دادن…دست کم نگیریم

  5. سلام، دوست عزیز وقوع زمین لرزه بر اساس یکسری فعل انفعالات درونی و تا حدودی بیرونی زمین رخ می دهد تنها بر اساس محاسبات ریاضی و بر مبنای یک الگورتیم می شود پیش بینی کرد که آن هم سال وقوع رو تخمین میزنند که ممکن صحیح هم نباشد.فشار صفحه عربستان به صفحه ایران و همچنین رفتار گسل های هر منطقه باید مورد توجه دقیق باشه تا بتوان بر اساس رفتارهای نشان داده شده بشود گفت رخداد زمین لرزه محتمل است یا خیر

  6. پس آقای راحت ۱۵ سال دیگه نوبت قسمت شمالیه؟!!! یعنی ما بدبخت بیچاره ها تو تبریز،لطفا جواب بدین مرسی

  7. زلزله بعدی استان لرستان که شهرستانهای درود و بروجرد رو تحت تاثیر شدید قرار میده و همچنین .استان خوزستان و بخشهای شمالی استان خوزستان .

  8. این برهمندورحمانی کی هستن که دارن پیش بینی میکنن یعنی خودشهرکرمان زلزله نمیاد؟؟؟توروخداجواب بدید

  9. کشور ایران مانند بعضی کشورهای دیگر روی کمربند زلزله خیز هیمالیا قرار دارد که از نواحی جنوبی اروپا تا شرق ژاپن امتداد دارد و بسته به عومامل تاثیر گذار منطقه ای در برخی مناطق شدت بروز زلزله و دوره های آن متفاوت اما دور از انتظار نیست. بنابرین در چنین شرایطی آمادگی و برنامه ریزی های لازم کوتاه مدت(آموزش همگانی رفتار و واکنش مردم در هنگام وقوع زلزله و حتی هر گونه وقایع طبیعی و …)، میان مدت و حتی بلند مدت برای پیشگیری از کاهش خسارت و تلفات باید در دستور کار دولتها قرار گیرد وگرنه بعد از وقوع زلزله اشک ریختن و اظهار همدردی با صدمه دیدگان منطقی به نظر نمیرسد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *