ترسناک ترین جاذبه های توریستی “قفس انسانی”!

تماشای خرس قطبی در نروژ

این تصویری است که یک فیلم برداری اسکاتلندی از خود در زمان روبرو شدن با یک خرس قطبی 450 کیلوگرمی گرفته است! به گفته وی, این خرس قطبی گرسنه به مدت 40 دقیقه به دنبال راهی برای ورود به جعبه امن بوده است. وی که فیلمهای متعددی از حیات وحش گرفته است گفته است این مورد یکی از ترسناکترین کارهایی بوده که انجام داده است. این جعبه امن در شمالی ترین نقطه نروژ واقع شده است.

 قفس شیشه ای بازدید از تمساح

این مورد قبلا نیز در مقاله ترسناکترین جاذبه های توریستی جهان در سیویلتکت معرفی شده بود. این جاذبه توریستی در استرالیا واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 سیاحت از آفریقا در قفس سیار

یک قفس سیار برای لذت بردن از سیاحت اکتشافی در آفریقا!

 قفس کوسه - جاذبه های توریستی

شاید هیچ چیزی هیجان انگیزتر از خیره شده به آرواره های کوسه ای بزرگ تنها از چند سانتی متری نباشد! این قفس مخصوص تماشای کوسه ها در نزدیکی جزیره Guadeloupe مکزیک واقع شده است. در این تصویر مشاهده میکنید یک کوسه سفید بزرگ سعی دارد راهی برای نفوذ به قفس پیدا کند. اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید همانند این فرد در تصویر میتوانید کوسه را حتی نوازش کنید!

 قفس کروکودیل - جاذبه های توریستی

یک قفس دیگر مخصوص تماشای کروکودیلهای آب شور.

 باغ وحشی در نیوزلند - جاذبه های توریستی جالب

یک باغ وحش در نیوزلند که با این ابتکار جالب امکان نزدیک شدن بازدیدکنندگان را به شیرها تا حد ممکن فراهم کرده است. به گفته بازدیدکنندگان این باغ وحش, آنها حس ماجراجویانه ای از این تجربه هیجان انگیز بدست آوردند. قسمت پشت جیپ در بیرون از قفس شیرها قرار دارد و قسمت جلوی آن در قفس. بدین صورت با قرار دادن گوشت بر روی کاپوت جیپ, شیرها به آنجا جذب میشوند.

 قفس کوسه استرالیا - جاذبه های توریستی ترسناک

یک قفس کوسه دیگر اینبار در استرالیا

 قفس تماشای کروکودیلها

قفسی مخصوص تماشای کوروکودیلها اینبار از زاویه ای دیگر!

 تماشای خرسها

در یک مزرعه ی پرورش خرس, بیش از 200 خرس قرار دارد که با فراهم کردن اتاق کوچکی افراد میتوانند به خرسها نزدیک شده و آنها را از نزدیک تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *