اظهار نظر درباره تصاویر دکوراسیون داخلی منازل ( سری 1 )

سری اول بحث کردن درباره عکسهای دکوراسیون داخلی خانه ها – در این سری مطالب درباره هر عکس از دکوراسیون داخلی به صورت جداگانه و خلاصه اظهار نظر میشود تا موارد موفق و ناموفق معرفی شوند. شما نیز میتوانید نظرات خود را درباره هر عکس با ذکر شماره آن در قسمت نظرات یادداشت کنید تا نمایش داده شود.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 1

1- طرح سنتی خانه های آمریکایی این روزها زیاد مورد استقبال مردم قرار میگیرد. همانطور که در این تصویر میبینید رنگها با همخوانی بسیار خوب کنار یکدیگر بکار برده شده اند.

عکس دکوراسیون داخلی 2

2- ترکیب رنگهای پر جنب و جوش به پس زمینه های سیاه و سفید میتواند یک حس پر انرژی و استایل جدیدی به خانه شما بدهد.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 3

3- رنگ خاکی و قهوه ای بیشتر برای خانه های با دکوراسیون سنتی و نیمه سنتی توصیه میشود و باعث ایجاد نوعی آرامش و روزمرگی میشود.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 4

4- اتاق نشیمن باید فضایی باشد که بتوان در آن استراحت کرد و از هرگونه استرس و اضطراب دوری نمود. رنگها نقش مهمی برای بدست آوردن این هدف بازی میکنند.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 5

5- ترکیب رنگهای گرم در هر خانه ای میتواند استفاده شود.

 

عکس دکوراسیون داخلی 6

6- توجه کنید که چگونه رنگ کوسنها با دیوار و فرش استفاده شده هارمونی زیبایی تشکیل میدهد.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 7

7- سادگی, ظرافت و وقار خاصی به خانه شما میدهد. در این تصویر میبینید که چگونه با قرار دادن یک تصویر نارنجی در اتاق کاملا سفید به این اتاق روح بخشیده شده است. در عین سادگی اما به دلیل زیرکی خاص در قرار دادن تصویر و گل همرنگ این اتاق به یک نمونه دکوراسیون تبدیل شده است ( البته اگر گل آن رنگ نارنجی بیشتری داشت شاید این زیبایی بیشتر هم میشد)

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 8

8- ابتدا دست خود را جلوی قاب رنگهای گرم این تصویر قرار دهید. خانه ای شیک خواهید دید که اما کمی یکنواخت است. حال دست خود را بردارید. خیلی جالب است که با یک قاب ساده طراح دکوراسیون این خانه توانسته به آن حس شادی و جنب و جوش را اضافه کند.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 8 (عکس دوم)

8.5- تصویر دیگری از همان خانه قبلی. در این تصویر دقت کنید با وجود اینکه رنگ صندلی های میز ناهارخوری این تصویر اصلا با مبلمان آن همخوانی ندارد اما به دلیل رنگ انتخاب شده برای پرده ها این خانه یک ترکیب رنگی بسیار جالب به خود گرفته است. به رنگ ستون این خانه دقت کنید که با وجود اینکه با هیچ قسمت خانه همرنگ نیست اما در کنار رنگ طوسی منظره جالبی را بوجود آورده است.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 9

9- در این تصویر به نظر من رنگ آمیزی صحیحی انتخاب نشده است. این خانه نه یک مدل سادگی و وقار را انتخاب کرده است و نه پیچیدگی و انرژی! بلکه چیزی ما بین هر دو است. و در ضمن قاب عکس در نظر گرفته شده اصلا همخوانی با محیط اطراف ندارد.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 10

10- در این تصویر مجددا مدل سادگی و وقار انتخاب شده است. به گیاهان و همچنین ظرف گل این تصویر دقت کنید که باعث زیبایی خاص خانه شده اند.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 11

11- رنگ آمیزی جالب این خانه چشم را خیره میکند! همانطور که در مقاله توضیح داده شده است استفاده از رنگهای خنثی میتواند انتخاب آگاهانه ای باشد. در این تصویر از رنگهای مختلف سفید و کرم به نحو جالبی استفاده شده است و با یک قاب نقاشی زرد و نارنجی, خانه جذابیت خاص خودش را گرفته است.

 

 

عکس دکوراسیون داخلی 12

12- این تصویر مجددا پر از اشتباه است! علاوه بر رنگ آمیزی نادرست آن, مبلمان بسیار زشت و زننده ای در این تصویر مشاهده میکنید. میتوان گفت مشخص است که تزئین کننده این خانه ابتدا خرید وسایل را انجام داده است و سپس برای هماهنگ کردن آنها با هم تمام تلاش خود را کرده است که متاسفانه ناموفق هم بوده!

 

3 دیدگاه در “اظهار نظر درباره تصاویر دکوراسیون داخلی منازل ( سری 1 )”

  1. مرسی اگه امکان داره بیشتر این جور مطالب رو همراه با عکس بگذارید چون من واقعا برای دکوراسیون خانه گیج شدم و نمیتونم تصمیم بگیرم

  2. حتما. لطفا در خبرنامه ایمیلی سیویلتکت عضو شوید تا پس از آماده شدن مطلب به ایمیلتان ارسال شود.

  3. مطالبتون خیلی جالب بود مثل سایت دکوراسیونی چیدانه من دانشجو معماری داخلیم واز مطالب این دو سایت خیلی استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *