خلاقانه ترین دفاتر اداری جهان – شرکتهای جالب

بیشتر مردم در ادارات و شرکتهایی مشغول بکار هستند که دارای فضایی کاملا ساده و معمول هستند. اما برخی شرکتهای خلاق با ایجاد فضای جذاب برای کارمندانشان به دنبال بالا بردن میزان کارآیی آنها هستند. افرادی که در این شرکتها مشغول به کار هستند شاید کمتر دچار روزمرگی و یکنواختی شوند!

خلاقانه ترین ساختمانهای شرکت های جهان

مرکز شرکت Etsy جایی بسیار جالب و غیر معمول برای کار کردن است. ساختمان این شرکت که یک شرکت فروش صنایع دستی است با انواع و اقسام صنایع دستی تزئین شده است. هر اتاق این شرکت به یک نحوی تزئین شده است و این گوناگونی از یکنواخت شدن محیط جلوگیری میکند.

معماری جالب شرکت Etsy

 

 

شرکت معماری Selgas Cano در مادرید اسپانیا را میتوان یکی از خلاقانه ترین شرکتهای دنیا دانست. این شرکت طوری طراحی شده است که گویا شما در فضای آزاد و در میان درختان نشسته اید. مطمئنا برای یک معمار کار کردن در چنین فضایی میتواند در بهتر بودن طرحهایش بسیار موثر باشد.

شرکت در طبیعت - شرکت معماری Selgas Cano در مادرید اسپانیا

 

 

 

ساختمان مرکزی Pixar همانند فیلمها و کارتونهایش شما را به دنیا کودکی میبرد! هر کدام از اتاقهای آن اتمسفر خاص خودش را دارد. کار کردن در این ساختمان میتواند به شما کمک کند بیشتر شبیه به کودکان فکر کنید و در نتیجه کارتونها و فیلمهای پرطرفدار تری برای کودکان بسازید.

معماری ساختمان مرکزی Pixar

 

 

شاید در نگاه اول تصور کنید این تصویر مربوط به یک نمایشگاه اتومبیل است. اما در واقع اینجا محل خط تولید اتومبیلهای فولکس واگن در آلمان است! مطمئنا تا به حال خط تولید کارخانه ای به این تمیزی و مدرنی ندیده اید. به نظر شما کار کردن در چنین فضایی در مقایسه با کارخانه های دیگر چقدر میتواند در بهتر بودن کیفیت کار کمک کند؟

خط تولید اتومبیل سازی - محل خط تولید اتومبیلهای فولکس واگن در آلمان

 

 

 

داخل ساختمان آژانس تبلیغاتی TBWA Hakuhodo شبیه یک پارک طراحی شده است. کار کردن در این شرکت به شما این احساس را میدهد که برای قدم زدن به پارک رفته اید. هدف طراحان این ساختمان دادن این احساس به مشتریان بود که کارکنان این آژانس تبلیغاتی طرز فکر متفاوتی از دیگران دارند. و البته با دیدن این فضا مطمئنا آنها به هدفشان رسیده اند!

ساختمان آژانس تبلیغاتی TBWA Hakuhodo - شرکتی شبیه پارک

 

 

 

ساختمان آژانس تبلیغاتی Ogilvy and Mather در گوانگژو معنای جدیدی به اصطلاح ” کارناوال ایده ها ” داده است. در این شرکت با ایجاد فضایی شبیه به یک کارناوال تفریحی, مشتریانی که به دنبال ایده های تبلیغاتی متفاوت هستند جذب میشوند.

ساختمان آژانس تبلیغاتی Ogilvy and Mather در گوانگژو - کارناوال ایده ها

 

 

مسئولین شرکت MPV تصمیم گرفتند در داخل انباری هایشان بخش اداری راه اندازی کنند. آنها برای این کار به یک ایده جالب و محیط زیست دوستدارانه ای رسیدند: استفاده از کارگوهای از رده خارج شده برای تبدیل آنها به اتاقهای اداری. ساده – مدرن و جالب!

شرکت MPV - شرکتی ساخته شده از کارگوهای از رده خارج

 

مطمئنا راجع به دفاتر اداری گوگل بسیار شنیده اید. از سرویسهای بهداشتی فوق مدرن و های تک آن تا ماساژهای رایگان کارکنان و محلهای استراحت استثنایی. به همین خاطر مطمئنا گوگل در این لیست ما جایگاه ویژه ای دارد.

این تصاویر مربوط به دفتر زوریخ شرکت گوگل است. گویا کار کردن در این شرکت به یک سرگرمی بزرگ تبدیل شده است! (برای دیدن مطلب مقایسه تصویری دفتر مرکزی گوگل با دفتر مرکزی فیس بوک اینجا کلیک نمایید)

دفتر زوریخ شرکت گوگل - دفتر اداری شرکت گوگل

3 دیدگاه در “خلاقانه ترین دفاتر اداری جهان – شرکتهای جالب”

  1. سلام مهندس مطالبتون بسیارآموزنده وجالب بود همانند مطالب قبلیتون ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *