هتلی متحرک در آسمان!

هتلی معلق بین زمین و آسمان!

آیا تا به حال رویای خوابیدن بر روی ابرها را داشته اید؟ پروژه هتل ” زندگی در میانه ” این رویا را برای شما به واقعیت تبدیل خواهد کرد! این طرح که توسط HKS Inc ارائه شده است در واقع یک هتل متحرک میباشد که هر کدام از اتاقهای آن در داخل یک کره غوطه ور در آسمان قرار گرفته است.  این هتل که فضای بلااستفاده بین آسمانخراشها را پر خواهد کرد به شما اجازه میدهد در کنار آسمانخراش مورد علاقه خود در آسمان بخوابید! قرار است این هتل پس از اجرای طرح , به شهرهای مختلف منتقل شده تا در میان آسمان هر کدام از این شهرها تجربه ای جدید را برای مهمانانش فراهم کند.

قرارگیری هتل در بین دو آسمانخراش

اتاقهای این هتل توسط کابلهای بسیار پرمقاومت در هوا معلق مانده تا امنیت آن تضمین شود. برق اتاقها توسط فتوولتائیکها تامین شده و برای کاهش آب مصرفی آنها از سرویسهای بهداشتی خشک استفاده شده است اما اتاقها آب و برق کافی خواهند داشت. علاوه بر این ضایعات هر کدام از اتاقهای کره ای این هتل به سوخت برای وسایل نقلیه تبدیل میشود تا آنرا یکی از سبزترین هتلهای دنیا کند.

نمای داخلی اتاقهای هتل آسمانی

گفتنی است اتاقهای این هتل کاملا مستقل بوده و بدون نیاز به قسمتهای دیگر میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

پلان اتاقهای هتل متحرک در آسمان

مطمئنا هتلی که در بین زمین و آسمان معلق بوده, شما را در کنار آسمانخراش محبوبتان اسکان میدهد, اتاقهایش را به انرژی خورشیدی مجهز نموده, ضایعاتش را به سوخت تبدیل میکند و در فضای بلااستفاده بین آسمانخراشها قرار میگیرد میتواند باعث ایجاد تحولی در زمینه معماری سبز شود.

در زیر طرح قرارگیری این هتل در بین دو آیکون شناخته شده جهانی – اهرام مصر و پل برج در انگلستان (Tower Bridge) – را مشاهده مینمایید.

طرح پیشنهادی قرارگیری هتل بین اهرام مصر

طرح پیشنهادی قرارگیری هتل بین پل برج لندن

4 دیدگاه در “هتلی متحرک در آسمان!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *