ویلاهای آبی: 3 ویلای قایقی مدرن و جالب

ویلاهای شناور - آرامش در شهرهای شلوغ!

اگر در یک شهر شلوغ زندگی میکنید مطمئنا اوقاتی را تجربه کرده اید که به دلیل فشارهای روحی زیاد بخواهید از همه جا دور شوید و به آرامش برسید! ایده این ویلاهای قایقی نیز همین موضوع بوده است. این ویلاها همه نیازهای شما را میتوانند برطرف کنند به طوری که شما احساس کنید در خانه خود هستید. با رشد جمعیت و کمبود فضا, مطمئنا این ایده میتواند یک راه حل مناسب برای اسکان افراد باشد. مخصوصا اگر همانند این سه مورد مدرن و جذاب باشند!

Watervilla de Omval by +31 Architects

این ویلای شناور بر روی رودخانه آمستل آمستردام به دلیل پنجره های بزرگش محیط دلباز و زیبایی را بوجود آورده است. طراحی داخلی این ویلا در ضمن ساده بودن بسیار جذاب و مدرن است. در قسمت بالایی ویلا یک آشپزخانه و اتاق نشیمن و در قسمت پایینی ( زیر سطح آب رودخانه ) یک کابین در نظر گرفته شده است. نمای رودخانه منظره بسیار زیبایی را برای این ویلای شناور ایجاد کرده است.

ویلای آبی مدرن - معماری داخلی ویلا

به کمک شیب ایجاد شده بر روی سقف ویلا و محل دسترسی به قسمت مسطح افراد ساکن در این ویلا میتوانند در زمانی که هوا مناسب است از تراس بیرونی استفاده کنند.

ویلای آبی مدرن - نمای بیرونی ویلا

 

 

Dubai House Boat by X-Architects

ساخته شده بر روی دو تیر شناور – این خانه فولادی شیشه ای شناور یکی از شگفت انگیز ترین مناظر جهان را دارد. طراحان این ویلای قایقی با در نظر گرفتن اصل سادگی به این ویلا یک ظاهر شیک و ساده داده اند. دیوارهای سفید این ویلا و همچنین پنجره های وسیع آن باعث هر چه مدرن تر شدن این طرح شده اند.

ویلای آبی مدرن دبی - نسل جدید ویلاها

طبقه بالایی به دلیل نمای بسیار زیبای آن محل آشپزخانه, اتاق نشیمن و اتاق نهارخوری است و طبقه پایینی محل اتاق خوابها و سرویسهای بهداشتی است.

معماری داخلی شگفت انگیز ویلای شناور روی آب - ویلای تمام پنجره

 

 

MetroShip: “The Original Modern House Boat”

اگر شما 250 هزار دلار دارید میتوانید برای خودتان یک MetroShip بخرید! یک خانه قایقی مدرن با عرض 12 فوت و طول 48 فوت. به دلیل دیوارهای عبور دهنده نور در روز این خانه از نور کافی برخوردار است و در شب همانند یک فانوس در محیط اطرافش می درخشد. این سبک دیوارها مخصوص خانه های سنتی ژاپنی است که در اینجا برای ایجاد یک طرح مدرن استفاده شده است. این خانه های قایقی کاملا فرنیش شده (با مبلمان کامل) به فروش میرسند. همچنین با دو موتور قوی 60 اسب بخاری میتوانید خانه خود را به هر جایی که تمایل دارید جابجا کنید!

ویلای قایقی مدرن - ویلای شناور
نمای داخلی ویلای شناور - ویلای خود را هر وقت خواستید جابجا کنید!

یک دیدگاه در “ویلاهای آبی: 3 ویلای قایقی مدرن و جالب”

  1. بسيار جالب كاش ايراني ها هم از مناطق ديدني كشورمان همچين استفاده هايي ميبردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *