عجیب ترین و جالبترین طرح های معماری هتل (سری 2)

سری 1 این مقاله را میتوانید از اینجا مطالعه بفرمایید. 

هتل شناور Aerotel روسیه:

هتل شناور Aerotel روسیه

طراح روسی –  Alexander Asadov – در این طرح خود هتلی را به نمایش میگذارد که توسط کشتی های هوایی بر بالای دریا معلق است. تنها قسمت بسیار کمی از این هتل در داخل آب قرار دارد, به همین دلیل این هتل کمترین آسیب را به محیط زندگی آبزیان وارد میکند. گفتنی است در سازه وسطی که بصورت یک تور باز است پارک, راه های دسترسی و باغچه های معلق قرار دارند.

هتل روبات مایکل جکسون

هتل روبات مایکل جکسون - عجیب ترین هتلهای دنیا - طرحهای عجیب معماری

برای هیچکس عجیب نخواهد بود که هتل روبات مایکل جکسون در واقع هتلی است که بصورت یک مجسمه روباتیک از مایکل جکسون است!

این طرح توسط   Timothy Pattersonبرای مسابقه طراحی مجسمه یادبود مایکل جکسون ارائه شد که در واقع یک مجتمع تفریحی دارای مرکز خرید و هتل در لاس وگاس است.

هتل MORP

هتل MORP - عجیب ترین کانسپتهای معماری

کانسپت هتل MORP از روی ستون فقرات بوده است, طوری که بتواند شکل خود را با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر دهد تا کمترین فشار به سازه آن وارد شود. طراح این هتل Gianluca Santosuosso است که هتل خود را طوری طراحی کرده که قابلیت جابجایی را داشته باشد و مهمانان بتوانند در طول اقامت خود در این هتل از نقطه ای به نقطه دیگر سفر کنند, درست همانند یک کشتی. البته جابجایی این هتل بسیار آرام تر از یک کشتی خواهد بود و تجربه شناور بودن و آزادانه تکان خوردن بر روی اقیانوس را برای مهمانان مهیا کند.

هتل Ark

هتل Ark - هتلی شناور بر روی آب

اگر یک فاجعه طبیعی بزرگ روی بدهد و شما در داخل هتل Ark باشید اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت! این هتل که توسط یک موسسه طراحی روسی به نام Remistudio طراحی شده است میتواند در برابر سیل, موجهای سونامی عظیم, زمین لرزه, بالا رفتن ارتفاع آب دریاها و یا هرگونه بلای طبیعی بدون آسیب باقی بماند. همچنین باغهای داخلی این هتل میتوانند غذای لازم برای مهمانان را تامین کنند که در این صورت شما میتوانید تا مدتها بدون نیاز به دسترسی به بیرون در داخل این هتل اقامت کنید.

 

یک دیدگاه در “عجیب ترین و جالبترین طرح های معماری هتل (سری 2)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *