جالبترین طرحهای چادر کمپینگ

چادر کمپینگ جالب

چادر مسافرتی به شکل چادر اتومبیل!

این چادر مسافرتی که به شکل چادر مخصوص اتومبیلهاست برای افرادی مناسب است که میخواهند در داخل شهر کمپ کنند. بدین شکل به راحتی میتوانید در جای پارک یک ماشین کمپ کنید بدون اینکه جلب توجه زیادی کنید! البته باید دید دقیقا چرا کسی بخواهد در وسط شهر کمپ کند!؟

 

چادر مسافرتی به شکل کتاب

چادر اردویی به شکل کتاب

طراح: Jack Maxwell

چادر مسافرتی به شکل فولکس واگن

چادر مسافرتی به شکل فولکس واگن

این چادر که به شکل و اندازه واقعی فولکس واگن Campervan تیپ 2 (1965) طراحی شده است, فضای کافی برای برای استراحت 4 نفر را تامین میکند.

حباب شفاف

حباب شفاف

این چادر پشت نما که به صورت یک حباب است یک نمای 360 درجه برای شما فراهم میکند. اگر دوست دارید زمانی که کمپ کرده اید منظره اطراف خود را بصورت کامل ببینید این چادر مناسب شماست! به گفته طراح این چادر, هدف از طراحی این چنینی آن نزدیک کردن افراد به طبیعت بوده است. البته این چادر بیشتر شبیه یک اتاق هتل کوچک میباشد و قیمت اجاره آن نیز شاید از خیلی از هتلها بیشتر باشد! هر شب اجاره ی این چادر در سرتاسر فرانسه حدودا 400 یورو برای شما خرج بر میدارد.

چادر کمپینگ به شکل مترو لندن

چادر کمپینگ به شکل مترو لندن

این چادر که دارای پنج قسمت جدا است میتواند فضای لازم برای خواب 16 نفر را تهیه کند. میتواند برای یک مهمانی کوچک نیز استفاده شود.

چادر ایستگاه فضایی

چادر ایستگاه فضایی

چادری شبیه به یک ایستگاه فضایی برای پرورش تخیلات شما!

چادر ساندویچی

چادر ساندویچی

طراح این چادر دو چیز مورد علاقه خود را با هم ترکیب کرده است: ساندویچ و کمپینگ! نتیجه چادری است که به شکل ساندویچ است. البته اگر از این چادر در جنگل استفاده میکنید منتظر جلب حیوانات ناخواسته ای که به دنبال ساندویچ آمده اند باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *