10 هتل عجیب برای اقامتی ماجراجویانه!

برخی از افراد در تعطیلات خود یک روتین ساده را اجرا میکنند. مثلا همیشه به یک محل خاص و یک هتل خاص و … میروند. در حالیکه برخی دیگر برخی به تعطیلاتی اعتقاد دارند که از ابتدا تا انتها پر شده از هیجان و جذابیت باشد. در این پست 10 هتلی معرفی میشوند که هر کدام میتوانند خودشان یک ماجراجویی کامل باشند.

برای خواندن توضیحات هر هتل به همراه تصاویر بزرگتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.


10- The Giraffe Manor
Nairobi, Kenya
The Giraffe Manor در سال 1932 توسط سر دیوید دانکن ساخته شد. طرح آن از کلبه های شکاری اسکاتلند گرفته شده است. The Giraffe Manor از سال 1984 به عنوان هتل کار خود را شروع کرد.زرافه ها بعد از اینکه محیط زندگی خود را از دست دادند به این مکان انتقال داده شدند و اکنون این محل را خانه خود میدانند. با اسکان در این هتل ممکن است زرافه ها به پنجره اتاق شما مراجعه کنند و میتوانید به آنها غذا بدهید و یا با آنها عکس بگیرید.
هتل The Giraffe Manor در کنیا
9- The Library Hotel
Manhattan, New York
برای افرادی که به کتاب و آموزش علاقه مند هستند این هتل میتواند بسیار جالب باشد. طبقات این هتل طبق 10 دسته اصلی سیستم طبقه بندی دهدهی دیوئی تنظیم شده است. آنها هنر-مذهب-فلسفه-ریاضیات و … را دارند. در هر اتاق کتبی بر طبق طبقه موجود وجود دارد.
هتل The Library در نیویورک
Karostas Cietums Hotel -8
Liepaja, Latvia
Karostas Cietums کار خود را در ابتدا به عنوان زندانی در روسیه آغاز کرد و هنوز تقریبا با همان سبک معماری و سازه ای باقی مانده است. اقامت شما در این هتل شامل دستبند زدن شما و همراهی شما به سلولتان میباشد! و همچنین وسایل شخصی شما گرفته میشود. به شما به عنوان غذا نان و آب داده میشود و همچنین تخت خواب شما ساخته شده از پچوب و یا آهن است!
این هتل هر ساله تنها بین 1 می تا 1 اکتبر برای عموم باز است. شایعه هایی وجود دارد که این هتل توسط ارواح زندانیان گذشته آن تسخیر شده است پس ممکن است در مدت زمان اقامت خود صدای این زندانیان را بشنوید!
هتل Karostas Cietums در لتونی
Utter Inn -7
Lake Malaren, Sweden
Utter Inn یک پروژه هنری ساخته شده توسط Mikael Genberg است که شبیه یک کلبه باغبانی است که در وسط دریاچه قرار گرفته شده است. اتاق خواب 3 متر در زیر دریاچه واقع شده است که توسط نردبان قابل دسترسی است. در اطراف اتاق پنجره هایی در نظر گرفته شده است برای مشاهده ماهی ها.
هتل Utter Inn در سوئد
Propeller Island City Lodge -6
Berlin, Germany
این هتل عجیب شاهکار هنرمندانه Lars Stroschen است. هر اتاق تم متفاوتی دارد.
یک اتاق پرواز وجود دارد که زمین آن با شیب ساخته شده است به همراه یک تخت شناور. یک اتاق برعکس وجود دارد که تمامی فرنیچر بر روی سقف نصب شده است! و همچنین یک در بر روی زمین آن که با باز کردن آن میتوانید با نردبان به محل خواب خود بروید. همچنین برای علاقه مندان به داستانها و فیلمهای خون آشام یک اتاق با تابوت نیز وجود دارد که محل خواب مهمان است!
هتل Propeller Island City Lodge در آلمان
Hotel de Glase -5
Quebec, Canada
همه ساله در ماه دسامبر هنرمندان ساخت این هتل منحصر به فرد را شروع میکنند و از 7 ژانویه تا 27 مارس هر سال برای عموم باز میشود. برای ساخت این هتل هر ساله 400 تن یخ و 12000 تن برف مورد نیاز است. هر چیزی که شما در این هتل مشاهده کنید ساخته شده از یخ است حتی شومینه و یا لیوانهایی که در آنها نوشیدنی میل میفرمایید. البته حمام آب گرم و جکوزی داغ در بیرون هتل نیز وجود دارد. این هتل یک سالن برای مراسم عروسی نیز دارد که یکی از 10 سالن برتر جهان برای ازدواج میباشد.
هتل de Glase در کانادا
Das Park Hotel -4
Osterreich, Austria
همه ما لوله های عظیم انتقال فاضلاب را دیده ایم که به محل مورد نیاز انتقال داده میشوند و تا زمانی که نصب شوند بی استفاده بر روی زمین قرار داده میشوند. اما شما میتوانید با مراجعه به این هتل شب را در یکی از این لوله ها بگذرانید! هر کدام از این لوله های بتنی 9.5 تن وزن دارند و احتیاج به مراقبت خاصی ندارند تنها لایه نازکی از مواد جلا مانند تا  از ترک خوردن آنها به دلیل رطوبت جلوگیری شود.
هنرمند اتریشی  Thomas Latzel Ochoa با ایجاد تغییراتی در این لوله ها فضای کمی راحتتر برای مهمانان بوجود آورده است.
بتن در داخل خنک باقی می ماند و به همین دلیل محل دلنشینی را برای اقامت در تابستان بوجود می آورد. این هتل هر ساله از ماه می تا اکتبر باز است و هزینه اقامت در آن با قانون ” به میزانی پرداخت کنید که فکر میکنید اقامت در این هتل می ارزد!” محاسبه میشود.
هتل Das Park در اتریش
V8 Hotel -3
Baden-Württemberg, Germany
هتل V8  بهترین محل اقامت برای افراد علاقه مند به اتومبیل است. این هتل که در اولین فرودگاه شهر ساخته شده است اتاقهایی با محیطی اتومبیلی ایجاد کرده است که برخی از آنها کارواش مرسدس بنز و گاراژ موریس ماینور و جاده 66 نام دارند. تخت خوابهای این هتل یا از اتومبیل ساخته شده اند و یا اینکه از وسایل مربوط به راه و جاده.
هتل V8 Hotel در آلمان
Capsule Hotel -2
Den Haag, Netherlands
این کپسولهای باقیمانده از تجهیزات نفتی در لاهه ( denhaag) واقع شده اند. با اینکه سایز آنها بزرگ نیست اما فضای کافی برای 3 کیسه خواب در آنها وجود دارد. در این هتل یک پکیج وسایل مورد نیاز بقای جمیز باند ارائه میشود همچنین دوچرخه برای دیدن مناطق اطراف نیز ارائه میشود. (هلند کشور دوچرخه هاست و بیشتر جابجایی ها با دوچرخه انجام میشود) اما این هتل به افرادی که دریازده میشوند اصلا توصیه نمیشود زیرا این اتاقهای شناور به طور مرتب تکان میخورند.
هتل Capsule در هلند
1- Hang Nga Hotel
Da Lat, Vietnam
هتل Hang Nga  و یا هتل خانه دیوانه همانطور که محلیان آنرا مینامند. در شهر کوهی Da Lat واقع شده است. این هتل یکی از عجیبترین خانه های ویتنام محسوب میشود. جایی که سعی میشود خانه های بیش از اندازه غیر معمول ساخته نشود. یک سری حفره های تصادفی همانند لانه کبوتران و اتاقهایی که توسط راهروهای پیچ در پیچ و پلهای کوچک به یکدیگر متصل شده اند این هتل را همانند قصرهای مارپیچ کرده است.
در این هتل انواع پرندگان در قفس و همچنین تار انکبوتها و دیگر گونه های حیوانات وجود دارد تا محیط آنرا همانند افسانه ها کند.
هتل Hang Nga ویتنام

6 دیدگاه در “10 هتل عجیب برای اقامتی ماجراجویانه!”

  1. خيلي باحالي خيلي حال كردم به تحقيق دانشگام خيلي كمك كردي عاااااااااااااااااشقتم

  2. سلام اقای راحت دست شما درد نکنه مطالب خوبی گذاشتید واقعا دست مریضاد ادم هروقت میاد سایت شمارا میخونه اطلاعات خوبی در زمینه رشته تحصیلی معماری میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *